Monday, November 10, 2008

K.A.M.I



8 tahun yang lalu..bertempat di SMKRMM..

Kami bersama2 menyanyikan lagu negaraku,lagu sekolah (dah x ingat) sambil berdiri tegak..dan selepas itu berjanji ikrar taat setia kepada negara..

Di situlah juga kami berehat di kantin bersama2..sambil mengumpat serta memberi jelingan manja kepada jejaka2 idaman sekolah..he3

Malah di dalam kelas kami juga sempat tidur bersama ketika guru tiada (time cikgu ada pon kdg2 tido jugak)

AKU RINDU KORANG..

Semalam sewaktu kita bersama aku rasa masa terlalu singkat..

Bilakah lagi kita akan bersua??

Aku harapkan persahabatan ini akan terus kekal walaupun selepas ini Farah akan mengikut jejak Fariza untuk berkahwin..dan juga Nani yang akan mengikut jejak Farah untuk mengikat tali pertunangan..

Aku bagaimana..?!

Mungkinkah akan keseorangan tanpa kalian..

Perkara itu tidak akan berlaku sama sekali..

Karna aku juga akan mengikut jejak langkah kalian ber3..Doakan aku..

~semasa kami di Port Dickson~

1 comment:

DYLA said...

neng,
leh bg akak details explanation pasal jangkitan kuman melalui air kencing tu...? coz akak pun sama la...

akak nak tau aper yg jadik sbb smpai admitted yer?

skang pun akak sakit2 ni..