Wednesday, November 5, 2008

.new experienced.



Hospital Sungai Buloh.Aku menginap selama 2 malam pada 26,27,28hb Oct yang lepas kerana kekurangan air dalam badan..Pengalaman baru yang akan aku ingat sehingga aku akan menginap kembali semasa aku akan melahirkan baby..(entah bila la tur)..he3.


Aku ditempatkan di wad kelas ke-3. Pengalaman aku selama 3hari 2 mlm tur amat memuaskan walaupun tidur tak lena..ha3. Dok hospital mcm tu lah. Setiap 4 jam nurse akan datang check tekanan darah. Makanan sedap.. Keadaan toilet bersih.. Lantai 5 star.. Nurse baik belaka..




Ini makanan tengahari yang sempat aku snap. Menyelerakan..nyummy.. Total price hotel yang aku menginap ni cuma RM 46.00..he3.

Psstt: Kepada sesiapa yang bercadang untuk menginap di Hospital, nengs cadangkan Hospital Sungai Buloh adalah da best place yang korang boleh check in. ha3

4 comments:

SOPHY said...

huhu.. bagus nyer.. sy pun nak check in la... take care!!!

DYLA said...

neng,
nape masuk hospital tu?

coz akak dah le kuang minum air..

neng's said...

kak dyla..banyak2 lah minum air sebab bila air kurang dalam badan, kita boleh kena jangkitan kuman dari air kencing.Mcm neng aritu lah..sakit ya ampunn..

lana said...

normy..pasni awak mesti berisiiii:P