Thursday, March 19, 2009

Anlene at KL Tower

Ini kali ke-2 aku bertandang ke menara telekomunikasi ke-4 tertinggi di dunia (421 meter), Menara Kuala Lumpur yg berdiri megah di puncak Bukit Nanas sejak Mei 1996 sehingga kini..

Rekaan kubah dari Esfahan, Iran yg dihiasi kaca seumpama berlian ini disusun rapi bercirikan gaya Muqarnas.Terletak di pintu masuk ruang legar lif, di bwh kepala menara. Sgt CHANTEK kannn..
Pelantar pemandangan setinggi 276 m dari paras bumi dengan perkhidmatan 'Audio Video Tour' utk menerangkan keindahan, tempat2 menarik dan bersejarah di Bandaraya Kuala Lumpur.

Bangunan di sekitar KL. Indahnya ciptaan...

Selain tu, terbaru di KL Tower adalah Mini Zoo dan Winter. Sempat utk menyinggah Mini Zoo je aritu. Sbb Winter kul6 dah closed.. sO, maby next time la pg..

Banyak juga haiwan yg ada tau. Spesis yg kecik2 je la. Ular, burung, spider, monyet, katak, etc.. Kuda pon ada tapi yg tu luar pakej la..bleh naik round area menara..

Ribuan terima kasih kpd 1st team Anlene dan kepada Puan Aniszah Sabhee, Assistant Manager Menara Kuala Lumpur serta semua yg terlibat menjayakan roadshow selama 7jam tu... Tak lupa, terima kasih juga atas pemberian tiket free itu. Now KL Tower ada promotion price, RM38 until Jun 09. Datanglah beramai-ramai....

3 comments:

eazy insyira said...

yang.i konpius.ape kaitan u dgn anlene?

Unknown said...

seronok la lepas ni g jenjalan ngan anlene.

rasanya boleh tukar dah nama blog kepada MissAnlene.

pweeeeewwiiittt!

hehehh

neng's said...

eazy; I tak keje kat unisel dah.hu3.

tun; tak kot. sbb minum Anlene pon time keje je.haha..