Thursday, March 5, 2009

penat itu memuaskan..

Minggu ni penat kot.hahaha. Tak tau nak explain "penat" mcm mana yang aku rasa. Keje seminggu kat opis + dengan projek Anlene. Aritu buat dekat Semenyih. Lagi jauh. 3 hari berulang Shah Alam-Semenyih. Nasib baik ngan si Atrash..ada la kawan. Then,yg lagi best blh claimed ngan company.huhu.. Kali ni roadshow Anlene dkt Pandamaran, tido sana. Ala dekat je pon. Tapi aku ttp tido hotel kot.ha3. Benda free. Ahad malam baru la balik kampong. Nasib baik isnin cuti. Ada masa la rehat even sehari. Selalu aku straight je keje tanpa cuti..(gaji tak de pon sampai 5 angka!) huh!..

Saje nak attach gambo org yg penat bekerja tu;

Lokasi: UNISEL, balik keje dalam kete. Menyempat! (apa bentuk mata aku neh)

Lokasi: Giant Semenyih, fish treatment. Kasi kurang toksid dlm badan. Harap2 bertambah rajin promote Anlene! hahahahahaha..

4 comments:

-Ain-Dak In- said...

kompom ke kaki ko tu bercagu??
huhuhu..
aku rase mau muntah hijau ikan2 tu..
hahahaha....

Anonymous said...

penat itu memuaskan? mcm lain je bunyi~ hahaha..

pe kes ko wat keje anlene dol?

jgn ckp muntah hijau lolipop.. ape yg ade dlm perut ikan tu, sume kuar sat g.. mmg.. nomi kaki busuk..

neng's said...

kaki aku wangi ok.kOrang!!
kaki aku tade cagu!!
hahahaha..

eazy insyira said...

tawu tape en azrul.nengs ni mmg pening sket.penat itu memuaskan.jeng jeng jeng.
sayang,nape u jarang update blog ni eh?betol2 bz keje ni.haha